با سلام بعد از نصب mzpack در قسمت اندیکاتور نینجا نمایش داده نمیشه. نینجا رو بعد از نصب دوباره اجرا کردم. ولی بازم نمایش داده نمیشه. ورژن نینجا 8.027 است و اینکه mzpack رو بصورت run as admistration نصب کردم ولی باز تو نینجا اجرا نمیشه. ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 **با عرض سلام و احترام، **
🛠️ **ما پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم** و از اینکه با ما تماس گرفتید و تیکت پشتیبانی
فنی خود را ارسال کردید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ **سپاس از توضیحات حضرتعالی، شما 2 راه پیش روی شماست:
1- از فایل پچر نینجا تریدر 8.1 که لینک آن را در زیر برای شما قرار می دهم استفاده کنید:
https://www.youtube.com/watch?v=UhRIl4buuOU
2- لطفا نینجا تریدر را به صورت کامل پاک بفرمایید و نینجا تریدر 8 دوره تخصصی ولوم تریدینگ را با توجه به اینکه شما دانشجوی دوره بودید به صورت کامل نصب بکنید. در انتها دیگر نیازی به نصب مجدد پکیج اندیکاتور mzpack نیست!
لینک دانلود فایل های نصبی دوره ولوم تریدینگ حرفه ای :
https://www.icf-market.com/product/53-volume-trading-pro-tutorial-course
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهی مؤثر و مفیدی را در آکادمی ICF Market داشتهباشید.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🌐 **با احترام، **
🛠️ **تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market**
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 **با عرض سلام و احترام، **
🛠️ **ما پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم** و از اینکه با ما تماس گرفتید و تیکت پشتیبانی
فنی خود را ارسال کردید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ **سپاس از شما، پیشنهاد می شود نینجا تریدر دوره تخصصی ولوم تریدینگ را نصب بفرمایید. با توجه به اینکه مدت زمان پشتیبانی دوره شما به پایان نرسیده است، در صورت نیاز به نصب نینجا تریدر ورژن 8.1 لطفا اینجا اعلام بفرمایید، تا پشتیبان فنی با تیم ویور سیستم شما را مورد بررسی قراردهد.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهی مؤثر و مفیدی را در آکادمی ICF Market داشتهباشید.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🌐 **با احترام، **
🛠️ **تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market**
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 **با عرض سلام و احترام، **
🛠️ **ما پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم** و از اینکه با ما تماس گرفتید و تیکت پشتیبانی
فنی خود را ارسال کردید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ ** متوجه فرمایشات حضرت عالی نشدیم! شما صرفا پیام بنده را مجدد برای ما ارسال کردید. منتظر پاسخ جدید از سمت شما هستیم تا بتوانیم سریع تر مشکل شما را حل کنیم.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهی مؤثر و مفیدی را در آکادمی ICF Market داشتهباشید.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🌐 **با احترام، **
🛠️ **تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market**
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 **با عرض سلام و احترام، **
🛠️ **ما پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم** و از اینکه با ما تماس گرفتید و تیکت پشتیبانی
فنی خود را ارسال کردید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ **لطفا با آیدی تلگرام پشتیبانی جهت حل مشکل پیام ارسال بفرمایید.
آیدی تلگرام پشتیبانی:
https://t.me/mobilehelpcenterr
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهی مؤثر و مفیدی را در آکادمی ICF Market داشتهباشید.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🌐 **با احترام، **
🛠️ **تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market**