با سلام وتحیت
باوجود گرفتن چدین بار دیتا باز هم نینجا سبز نمیشه ضنت اینکه تمام حات های vpn امتحان کردم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 با عرض سلام و احترام،
توجه: با توجه به حجم بالای پیامهای ارسالی به بخش پشتیبانی و زمانبر بودن رسیدگی به آنها، لطفاً تا دریافت پاسخ، ۲۴ ساعت صبر کنید.
🛠 ما تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفته و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردهاید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ از توضیحات شما سپاسگزاریم،
لطفاً موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید.
⚠️ دانشجویان عزیز آکادمی ICF Market،
با توجه به تغییرات جدید در سایت دیتا ریتمیک، لینک ثبتنام به روزرسانی شده است. از این پس، برای ثبتنام به لینک جدید زیر مراجعه نمایید:
🔗 [لینک ثبتنام دیتا 30 روزه 🔥]
لینک جدید دریافت دیتا ریتمیک 30 روزه:
(https://signup.rithmic.com/demo.html#/free-trial&customer=EmporosCapital)
https://signup.rithmic.com/demo.html#sign-up&customer=OptimusFutures
-------------------------
با استفاده از آدرس زیر 🔒 ایجاد حساب ریتمیک با جزئیات:
🏠 آدرس:
- street: 1232 NW 51ST TERRACE
- city: Gainesville
- country: United Kingdom
- state: Florida
- postal code: 32605
- phone: 646544565
🔗 لینک آموزش فعالسازی حالت ناشناس گوگل کروم:
(https://support.google.com/chrome/answer/95464?hl=fa)
----------------------
همچنین لینک ویدیو آموزشی زیر را مورد بررسی قرار دهید:
https://cqg004.wistia.com/medias/l91qi6xmal
*************
اگر تمامی موارد زیر را مورد بررسی قرار دادید و مشکل حل نشد، ۲ بار از پچر ریتمیک استفاده کنید به این صورت که نینجا تریدر بسته باشد و از پچر ریتمیک استفاده کنید. اگر همچنان ارور "login failed" را مشاهده کردید، مجدد نینجا تریدر را ببندید و از پچر ریتمیک استفاده کنید.
*=*=*=*=*=*=*=*
اگر سوال یا مشکلی دارید، خوشحال میشویم که مجدداً با ما در میان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهای مؤثر و مفید در آکادمی ICF Market داشته باشید.
سلام حامد جان
من هم دقیقا همین مشکل رو دارم
مشکل شما حل شد ؟