با سلام ارور اتمام تاریخ لایسنس دارم و قتی در گروه فنی اعلام کردنم فرمودند درخواست لایسنس جدید بدهید با تشکر
کاربر icf market عزیز:
با عرض سلام و احترام،
*********************************************
ما
پشتیبانی فنی آکادمی ICF
Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفتید و تیکت پشتیبانی فنی خود
را ارسال کردید، سپاسگزاریم. ما برای رفع مشکل شما و ارائه راه حل مناسب، حاضر
هستیم.
لایسنس جدید نینجا تریدر 8 در پروفایل حضرت عالی در بخش فعال سازی دوره تخصصی، آپلود شد. از ارسال پیام تکراری و پشت سر هم خودداری بفرمایید. تیکت های حضرت عالی ظرف 24 ساعت نهایتا پاسخ داده خواهد شد.
با
تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهی موثر
و مفیدی را در آکادمی ICF
Market داشته باشید.
***********************************************
با احترام،
تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF
Market