کاربر icf market عزیز:
با عرض سلام و احترام،
*********************************************
ما
پشتیبانی فنی آکادمی ICF
Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفتید و تیکت پشتیبانی فنی خود
را ارسال کردید، سپاسگزاریم. ما برای رفع مشکل شما و ارائه راه حل مناسب، حاضر
هستیم.
لطفا یک عکس کامل به صورت فول اسکرین از صفحه مانیتور خود ارسال بفرمایید تا بتوانیم بهتر راهنمایی را انجام دهیم.
با
تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهی موثر
و مفیدی را در آکادمی ICF
Market داشته باشید.
***********************************************
با احترام،
تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF
Market