سلام،
به دلیل مشکلاتی که در لپتاپ قبلی داشتم، از جمله خرابی پورتها، کندی سیستم، و عملکرد نامناسب برنامه Ninja، مجبور شدم لپتاپ خود را تغییر دهم. اکنون قصد دارم برنامه Ninja را روی سیستم جدید نصب کنم. لطفاً راهنمایی کنید که چگونه میتوانم لایسنس یا دسترسی لازم را برای نصب و فعالسازی برنامه روی لپتاپ جدید دریافت کنم.
سپاسگزارم.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 با عرض سلام و احترام،
توجه: با توجه به حجم بالای پیامهای ارسالی به بخش پشتیبانی و زمانبر بودن رسیدگی به آنها، لطفا تا دریافت پاسخ، 24 الی 48 ساعت صبر کنید.
🛠 ما تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفته و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردهاید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ از توضیحات شما سپاسگزاریم،
در این بخش، میتوانید با کلیک بر روی قسمت مشاهده تالار به بیش از 4000 پرسش و پاسخ مربوط به مشکلات فنی دوره ولوم تریدینگ که در دورههای قبلی مطرح شدهاند، دسترسی پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید که امکان پرسش در این بخش وجود ندارد!
از این پس، برای مطرح کردن سؤالات فنی شامل موارد زیر، میتوانید اقدام کنید:
پاسخ به تیکت شما حداکثر ظرف مدت 24 تا 48 ساعت ارائه خواهد شد.
🌐 لینک مستقیم ربات پشتیبانی فنی دوره ولوم تریدینگ حرفهای
2- یک بار امکان ریست رایگان لایسنس اسپات پلیر برای استفاده مجدد در سیستم جدید وجود دارد.
که با موافقت حضرت عالی انجام میشود.
3-اما برای نصب نینجا تریدر باید به سیستم قبلی با نرم افزار تیم ویور صرفا همین یک مرتبه را به پشتیبانی فنی دسترسی دهید تا یک سری پارامتر هارا مورد بررسی قرار دهیم.
سپس سیستم اول را از مدار کاری خارج کنیم و سیستم جدید را بتوانید تعریف کنید.
============================================
اگر سوال یا مشکلی دارید، خوشحال میشویم که مجدداً با ما در میان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهای مؤثر و مفید در آکادمی ICF Market داشته باشید.
سلام ممنونم از شما.
مراحل ارتباط با تیم فنی به چه صورت هست برای انجام:
3-اما برای نصب نینجا تریدر باید به سیستم قبلی با نرم افزار تیم ویور صرفا همین یک مرتبه را به پشتیبانی فنی دسترسی دهید تا یک سری پارامتر هارا مورد بررسی قرار دهیم.
سپس سیستم اول را از مدار کاری خارج کنیم و سیستم جدید را بتوانید تعریف کنید.
سیستم آماده هست
سلام ممنونم از پاسخ شما.
لطفا بهم بگین چه زمانی میتونن بخش فنی به سیستم من وصل بشوند برای انجام این کار:
3-اما برای نصب نینجا تریدر باید به سیستم قبلی با نرم افزار تیم ویور صرفا همین یک مرتبه را به پشتیبانی فنی دسترسی دهید تا یک سری پارامتر هارا مورد بررسی قرار دهیم.
سپس سیستم اول را از مدار کاری خارج کنیم و سیستم جدید را بتوانید تعریف کنید.
لطفا در صورت امکان هماهنگی فرمایید در اسرع وقت انجام شود.
با تشکر از شما
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 با عرض سلام و احترام،
توجه: با توجه به حجم بالای پیامهای ارسالی به بخش پشتیبانی و زمانبر بودن رسیدگی به آنها، لطفا تا دریافت پاسخ، 24 الی 48 ساعت صبر کنید.
🛠 ما تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفته و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردهاید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ از توضیحات شما سپاسگزاریم،
دوست عزیزم نیازی به ارسال پیام مکرر و تکراری نیست.
پیام حضرت عالی را دریافت کردیم و هماهنگی های لازمه در تلگرام در ربات پشتیبانی با شما انجام خواهد شد.
ضمنا در نظر داشته باشید به دلیل ترافیک پیام های دریافتی حداقل 24 ساعت تا زمان پاسخگویی و دریافت پاسخ از سمت ما منتظر بمانید.
لطفا ادامه موارد پشتیبانی و نکات قابل بررسی را در تلگرام با شما درمیان خواهیم گذاشت.
سپاس از صبوری شما.
============================================
اگر سوال یا مشکلی دارید، خوشحال میشویم که مجدداً با ما در میان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهای مؤثر و مفید در آکادمی ICF Market داشته باشید.