سلام، بابت اینکه سیستم کمپیوترم ضعیف است یکی دگه تهیه کردم. اکنون باید چه کار کرد؟
از همکاری شما پیشاپیش یک جهان تشکر
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 با عرض سلام و احترام،
توجه: با توجه به حجم بالای پیامهای ارسالی به بخش پشتیبانی و زمانبر بودن رسیدگی به آنها، لطفا تا دریافت پاسخ، 24 الی 48 ساعت صبر کنید.
🛠 ما تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفته و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردهاید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ از توضیحات شما سپاسگزاریم،
با بررسی انجام شده،
1- برای ریست لایسنس اسپات پلیر دوره والیوم تریدینگ حرفه ای مبلغ 5 دلار یا معادل ریالی آن را باید پرداخت بفرمایید در صورت نیاز! برای ریست لایسنس اسپات پلیر دوره مجموعه ابزار اختصاصی نیازی به پرداخت نیست.
2- اگر لایسنس های مجموعه ابزار اختصاصی ورژن 3 را دریافت نمودید، مجددا برای سیستم جدید بخواهید درخواست بدهید، مبلغ 10 دلار را باید واریز نمایید. تا سیستم قبلی از مدار کاری خارج شود.
3- نرم افزار کپی ترید بریج را هنوز درخواستی ارسال نکردید که میتوانید به صورت رایگان در سیستم جدید استفاده نمایید.
4- لایسنس نینجا تریدر هم به عنوان سیستم دوم میتوانید دریافت نمایید که این امر با تایید حضرت عالی فراهم می گردد و نیازی به پرداخت هزینه نیست چون هر دانشجو امکان تعریف 2 سیستم برای دریافت لایسنس نینجا تریدر به صورت رایگان برایش امکان پذیر است.
اگر سوال یا مشکلی دارید، خوشحال میشویم که مجدداً با ما در میان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهای مؤثر و مفید در آکادمی ICF Market داشته باشید.
با عرض سلام و خسته نباشید؛
بابت توضیحات شما یک جهان تشکر.
اما مورد دوم که فرمودید "اگر لایسنس های مجموعه ابزار اختصاصی ورژن 3 را دریافت نمودید، مجددا برای سیستم جدید بخواهید درخواست بدهید، مبلغ 10 دلار را باید واریز نمایید. تا سیستم قبلی از مدار کاری خارج شود." راستش من پنجشنبه هفته قبل درخواست دادم اولا که پنج روز بعد برایم لایسنس صادر شد و دوما برایم قابل نصب نبود که پیرو این موضوع تکت هم زدم ولی جواب دریافت نکردم. بناء لایسنس صادر شده تا اکنون برایم قابل استفاده نبود.
این عرض من بود حالا هر چه شما لازم میدانید همان بفرمایید!
با تشکر از شما
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 با عرض سلام و احترام،
توجه: با توجه به حجم بالای پیامهای ارسالی به بخش پشتیبانی و زمانبر بودن رسیدگی به آنها، لطفا تا دریافت پاسخ، 24 الی 48 ساعت صبر کنید.
🛠 ما تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفته و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردهاید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ از توضیحات شما سپاسگزاریم،
پس برای حل و فصل بهتر این موضوع بهتر است در همان ربات تلگرامی مجددا درخواست و وضعیت و شرایط خودتان را مطرح بفرمایید تا توسط پشتیبان فنی اصلی مجموعه ابزار مورد بررسی قرار بگیرد.
اگر سوال یا مشکلی دارید، خوشحال میشویم که مجدداً با ما در میان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهای مؤثر و مفید در آکادمی ICF Market داشته باشید.