سلام. وقت بخیر
اکانت من کاملا یهویی از کار افتاد و کانکت نمیشه! شنبه صبح تا ظهر داشتم راحت باهاش کار میکردم و مشکلی نبود. بعد از ظهر یک دفعه قطع شد و الانم که دوشنبه هست و بازار بازه بازم برطرف نشد.
یه اکانت جدید ساختم بازم مشکل برطرف نشد.
با آقای فضیلتی هم صحبت کردم و VPN رو چک و غوض کردیم باز هم حل نشد.
حتی با اکانت شخصی آقای فضیلتی هم چک کردیم باز هم همین ارور رو میده.
اینترنتم کاملا سالم و پرسرعت هست و ساعت و تاریخ هم دقیق و درسته.
جا داره از آقای فضیلتی هم تشکر کنم که بسیار با حوصله و سروقت و عالی پاسخگو هستند و پشتیبانی میکنند. دست مریزاد
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 با عرض سلام و احترام،
توجه: با توجه به حجم بالای پیامهای ارسالی به بخش پشتیبانی و زمانبر بودن رسیدگی به آنها، لطفا تا دریافت پاسخ، 24 الی 48 ساعت صبر کنید.
🛠 ما تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفته و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردهاید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ از توضیحات شما سپاسگزاریم،
لطفا لینک زیر را مورد بررسی قرار دهید:
https://www.icf-market.com/forum/answers/10180/-
===========================
همچنین بررسی کنید که حتما به سرور ریتمیکی که عکس آن ضمیمه این تیکت شده است وصل شوید.
در نهایت امر از لطف و محبت شما کمال تشکر را داریم، خوشحالیم که می توانیم کمک حال شما عزیز دل باشیم.
اگر سوال یا مشکلی دارید، خوشحال میشویم که مجدداً با ما در میان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهای مؤثر و مفید در آکادمی ICF Market داشته باشید.