با عرض سلام و بعد از تغییر ویندوز لایسنس اسپات پلیر رو با موفقیت وارد کردم و دوره برام قابل نمایش شد . بعد از نصب نینجا تریدر بین کد ماشین فعلی و کد ماشین ثبت شده قبلی در سایت آکادمی مغایرت وجود داره. میخواستم بپرسم چطور باید این مغایرت رو برطرف کنم. با تشکر
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 با عرض سلام و احترام،
توجه: با توجه به حجم بالای پیامهای ارسالی به بخش پشتیبانی و زمانبر بودن رسیدگی به آنها، لطفا تا دریافت پاسخ، 24 الی 48 ساعت صبر کنید.
🛠 ما تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفته و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردهاید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ از توضیحات شما سپاسگزاریم،
دوست عزیزم، پیرو تیکت های قبلی، لطفا پاسخ را در همان تیکت های قبلی ارسال بفرمایید تا پروسه بررسی سریع تر صورت پذیرد.
لطفا ماشین کد پروگرام جدید را که بعد از تعویض ویندوز دریافت کردید، برای ما در پاسخ به همین تیکت ارسال بفرمایید و از ارسال تیکت جداگانه خودداری بفرمایید.
اگر سوال یا مشکلی دارید، خوشحال میشویم که مجدداً با ما در میان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهای مؤثر و مفید در آکادمی ICF Market داشته باشید.
1052-49EB-F38E-D703-65B5-11AA-8EA9-B5D0
کد دریافتی جدید از پروگرام نینجا
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 با عرض سلام و احترام،
توجه: با توجه به حجم بالای پیامهای ارسالی به بخش پشتیبانی و زمانبر بودن رسیدگی به آنها، لطفا تا دریافت پاسخ، 24 الی 48 ساعت صبر کنید.
🛠 ما تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفته و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردهاید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ از توضیحات شما سپاسگزاریم،
دوست عزیزم با بررسی انجام شده امکان مطابقت هیچ یک از پارامترهای ماشین کد پروگرام قبل از تعویض ویندوز و بعد از تعویض ویندوز وجود ندارد و این موضوع برحسب تجربه ما، با تغییر ویندوز این موضوغ اتفاق نمی افتد، مگر با تغییر سیستم یا سخت افزار!
با این حال برای حل این مشکل می توانیم ماشین کد پروگرام جدید شما رو به عنوان سیستم دوم تعریف کنیم و لایسنس را صادر کنیم.
هر کاربر و دانشجویی که در دوره ما شرکت می کند، امکان درخواست 2 لایسنس نینجا تریدر برایش وجود دارد.
با این اوصاف شما از امتیاز سیستم اول استفاده نمودید و سیستم دوم نیز به درخواست شما استفاده و فعال می گردد.
اگر سوال یا مشکلی دارید، خوشحال میشویم که مجدداً با ما در میان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهای مؤثر و مفید در آکادمی ICF Market داشته باشید.
سلام و وقتتون بخیر.بنده فقظ ویندوز رو تغییر دادم ولی احتمالا چون کل هارد رو فرمت کردم این اتفاق افتاده. به هر حال ممنون میشم راهنماییم کنید چطور کد ماشین جدید رو فعال کنم؟ با تشکر
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 با عرض سلام و احترام،
توجه: با توجه به حجم بالای پیامهای ارسالی به بخش پشتیبانی و زمانبر بودن رسیدگی به آنها، لطفا تا دریافت پاسخ، 24 الی 48 ساعت صبر کنید.
🛠 ما تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفته و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردهاید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ از توضیحات شما سپاسگزاریم،
بله متاسفانه تمامی پارامترهای مربوط به سخت افزار شما تغییر کرده است.
به هر حال برای دریافت لایسنس جدید، لطفا ماشین کد پروگرام جدید و فعلی را در وب سایت به عنوان ماشین کد پروگرام سیستم دوم وارد نمایید و منتظر دریافت لایسنس بمانید.
ضمنا این مکالمه و تیکت های ما را یک فضایی ذخیره بفرمایید تا برای کنسل کردن سیستم دوم یا از مدار کاری خارج کردن آن به این اتفاقات رجوع کنیم.
لطفا در صورت نهایی بودن سیستم فعلی شما چه سخت افزاری چه نرم افزاری مجددا درخواست لایسنس دهید و قبل از هر گونه تغییر سخت افزاری و تعویض سیستم این موضوع را با ما در میان بگذارید.
با تشکر.
اگر سوال یا مشکلی دارید، خوشحال میشویم که مجدداً با ما در میان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهای مؤثر و مفید در آکادمی ICF Market داشته باشید.