با سلام ویدئوهای بخش چهارم برای من لود نمیشه
یه سوال دیگه هم داشتم بابت دانلود شبانه نرم افزار اسپات پلیر که این دانلودها مربوط به دانلود خود فایل های اموزشیه؟
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 با عرض سلام و احترام،
توجه: با توجه به حجم بالای پیامهای ارسالی به بخش پشتیبانی و زمانبر بودن رسیدگی به آنها، لطفا تا دریافت پاسخ، 24 الی 48 ساعت صبر کنید.
🛠 ما تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفته و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردهاید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ از توضیحات شما سپاسگزاریم،
بهترین راهکار عملی برای رهایی برای حل مشکل بسته شدن یا کرش کردن اسپات پلیر هنگام دانلود و پخش ویدیو های دوره ولوم تریدینگ:
1-هر درسی که با مشکل کرش کردن یا بسته شدن اسپات پلیر رو به رو میشید با راست کلیک بر روی اسم آن درس با کلیک روی گزینه حذف فایل، فایل دانلود شده آن درس را به صورت کامل پاک کنید.
2-بجای اینکه از طریق خود نرم افزاراسپات پلیر دروس و سرفصل ها را دانلود کنید، روی دوره راست کلیک کنید طبق عکس ضمیمه شده در همین تیکت و(صفحه دانلود ویدیوها رو بزنید.) تو مرورگرتون ویندوز سیستم، یک صفحه باز میشه از اونجا هر جلسه رو که میخوایین رو دانلود کنین از طریق دانلود منیجرویندوز سیستم یا همون Internet Download Manager!
3-بعد از اتمام دانلود جلسات روی دوره تو اسپات پلیر راست کلیک کنین و(نمایش محل ذخیره سازی) رو بزنید!
4-ویدیوهای دوره را که توسط مرورگر و دانلود منیجر دانلود کردید، را در مسیر ذخیره سازی جدیدی که تعریف کردید کپی کنید و سپس مجددا اجرا کنید.
--------------------------------
در خصوص سوال حضرت عالی، بله دانلود شبانه مربوط به تنظیم بازه زمانی برای دانلود فایل های آموزشی آپلود شده در اسپات پلیر است.
اگر سوال یا مشکلی دارید، خوشحال میشویم که مجدداً با ما در میان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهای مؤثر و مفید در آکادمی ICF Market داشته باشید.