لایسنس نینجا تریدر .ارور لایسنس نینجامو باز نصب کردم و ریتمیک جدید گرفتم مشکلم حل نشد وارور licencمیده با ورکسپیس بسته ارور نمیده اما به ریتمیک وصل نمیشه وقتیم ورکسپیس باز میکمنم درجا ارور لاینس میده.مشکل نتم نتدارم چون ریتمیکم توی بوک مپ وصل میشه ودیتا میده
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 با عرض سلام و احترام،
توجه: با توجه به حجم بالای پیامهای ارسالی به بخش پشتیبانی و زمانبر بودن رسیدگی به آنها، لطفا تا دریافت پاسخ، ۲۴ ساعت صبر کنید.
🛠 ما تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفته و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردهاید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ از توضیحات شما سپاسگزاریم،
*****-*-*-*-*--
با توجه به اینکه حضرت عالی نفرمودید سیستم اول یا دوم نیازمند لایسنس جدید هستید، برای سیستم دوم شما لایسنس جدید آپلود شد.
🔞 لایسنس نینجا تریدر در پروفایل شما در وب سایت ما آپلود شد!
🗝 برای دانلود لطفا وارد پروفایل شخصی خود در سایت آکادمی ICF Market شوید،
👉 سپس مسیر زیر را جهت دانلود فایل لایسنس پیش روید:
1️⃣ با کلیک روی نام و نام خانوادگی خود، به بخش نرم افزار و دوره های من بروید.
2️⃣ در بخش دوره های من دوره تخصصی ولوم تریدینگ (آشنایی با ولوم تریدینگ حرفه ای - دوره ولوم تریدینگ) بر روی دکمه فعال سازی و ایجاد لایسنس کلیک کنید.
3️⃣ در صفحه جدید بعد از لایسنس اسپات پلیر، در بخش فعال سازی نرم افزار، دقیقا سمت چپ لایسنس به رنگ سبز قابل دانلود خواهد بود.
👌 بعد از استخراج (Extract) فایل با استفاده از نرمافزارهای WinRAR یا 7-Zip، لطفاً محتویات را در مسیر زیر کپی کنید:
📂 مسیر کپی:
C:\Users\نام سیستم شما\Documents\NinjaTrader 8\bin\Custom
اگر سوال یا مشکلی دارید، خوشحال میشویم که مجدداً با ما در میان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهای مؤثر و مفید در آکادمی ICF Market داشته باشید.
سلام لایسنس جدید قرار دادم باز ارو رای جدید که هر دو لایسنس هستن میده. سه چهر ماهی میشه لایسنس سیستم دوم گرفتم الان یک هفتست به این مشکل خوردم
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 با عرض سلام و احترام،
توجه: با توجه به حجم بالای پیامهای ارسالی به بخش پشتیبانی و زمانبر بودن رسیدگی به آنها، لطفا تا دریافت پاسخ، ۲۴ ساعت صبر کنید.
🛠 ما تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفته و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردهاید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ از توضیحات شما سپاسگزاریم،
اروری که دریافت کردید یعنی failed to verify لایسنس را می توانید با راهنمایی زیر حل کنید و این ارور هیچ ارتباطی با لایسنس سیستم دومی که برای شما ارسال کردیم ندارد. لطفا یک بار سیستم خود را نیز ریستارت بفرمایید و نتیجه را اطلاع دهید.
1- این ارور مربوط به سیستم لایسنس مجموعه آکادمی icf market نیست.
2- با توجه به بررسی های انجام شده این چند روزه این مشکل سراسری برای همه دوستان پیش آمده، پس اگر قبلا بدون vpn به نینجا تریدر وصل می شدید با فیلتر شکن تست بفرمایید.
دستورالعمل رفع مشکل اتصال اینترنت برای استفاده از نینجا تریدر 🛠
قسمت اول: بررسی و رفع اساسی مشکلات اینترنت 🌐
بررسی اتصال اینترنت ✔️
ابتدا از وصل بودن اینترنت خود اطمینان حاصل کنید.
ریستارت مودم 🔌
مودم اینترنت را روشن و خاموش کنید و سپس تست کنید.
بررسی اتصال VPN 🔒
اگر به VPN وصل هستید، اتصال را قطع کنید. اگر قطع هستید، وصل شوید و تست کنید.
تغییر سرور VPN 🔄
سرور VPN خود را عوض کنید و دوباره تست کنید.
تغییر نوع اتصال اینترنت 📶
نوع اتصال اینترنت خود را تغییر دهید (مثلا از Wi-Fi به داده تلفن همراه) و تست کنید.
ریستارت سیستم 💻
در نهایت، سیستم خود را ریستارت کنید و بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر.
قسمت دوم: ریست DNS از طریق CMD ⚙️
بستن نرم افزار نینجا تریدر ❌
قبل از هر کاری، نینجا تریدر را ببندید.
اجرای دستورات CMD به صورت Run as Admin 🖥
CMD (خط فرمان) را به صورت 'Run as Admin' اجرا کنید و سه دستور زیر را به ترتیب وارد نمایید:
a. ipconfig/flushdns - پاک کردن کش DNS 🧹
b. ipconfig/renew - تجدید اجارهی آدرس IP 🔄
c. ipconfig/registerdns - ثبت مجدد اطلاعات DNS 📝
پس از اجرای دستورات بالا، نینجا تریدر را دوباره باز کنید و تست کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنماییهای تکمیلی، به لینکهای زیر مراجعه کنید:
بازنشانی و پاکسازی کش DNS توسط دستور ipconfig/flushdns 🌐
https://www.netafraz.com/blog/reset-and-flush-dns-cache-by-ipconfig-flushdns-command/
آشنایی با دستور ipconfig 🖥
https://falnic.com/blog/what-is-ipconfig.html
اگر سوال یا مشکلی دارید، خوشحال میشویم که مجدداً با ما در میان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهای مؤثر و مفید در آکادمی ICF Market داشته باشید.
مشکل لایسنس و وصل نشدن دیتام حل شد ما الان چارتو برام نمیاره و توی loading میره و بالا نمیات نتمو هم تست گرفتم سرعتش تا 5 و4 میرسه از کانترک جدیدم استفاده میکنم 9.22
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 با عرض سلام و احترام،
توجه: با توجه به حجم بالای پیامهای ارسالی به بخش پشتیبانی و زمانبر بودن رسیدگی به آنها، لطفا تا دریافت پاسخ، ۲۴ ساعت صبر کنید.
🛠 ما تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفته و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردهاید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ از توضیحات شما سپاسگزاریم،
مشکل لودینگ چارت را با تعویض و تست سرور های مختلف فیلتر شکن باید برطرف بفرمایید.
اگر سوال یا مشکلی دارید، خوشحال میشویم که مجدداً با ما در میان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهای مؤثر و مفید در آکادمی ICF Market داشته باشید.