سلام
دیروز برای نصب پکیج نرم افزار ICF MARKET درخواست لایسنس دادم ولی هنوز نیومده
طبق مراحل اعلام شده در پکیج دانلودی جلو رفتم و پیام آبی رنگ تایید کد ملی را نمایش داد
لطفا پیگیری کنید
ممنون
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 با عرض سلام و احترام،
توجه: با توجه به حجم بالای پیامهای ارسالی به بخش پشتیبانی و زمانبر بودن رسیدگی به آنها، لطفا تا دریافت پاسخ، ۲۴ ساعت صبر کنید.
🛠 ما تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفته و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردهاید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ از توضیحات شما سپاسگزاریم،
*-*-*-*-*-
از سمت حضرت عالی دیروز، فقط درخواست لایسنس سیستم دوم برای نینجا تریدر ثبت شده است و درخواستی مبنی بر چیزی که میفرمایید هنوز به دست ما نرسیده است.
همچنین در نظر داشته باشید امکان درخواست لایسنس پکیج اندیکاتور اختصاصی icf market برای سیستم دوم به صورت همزمان فعال با سیستم اول نمی باشد. اگر هماهنگی خاصی در ربات تلگرامی پشتیبانی پکیج اختصاصی انجام شده بفرمایید.
--------------------------------------------------------
اگر سوال یا مشکلی دارید، خوشحال میشویم که مجدداً با ما در میان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهای مؤثر و مفید در آکادمی ICF Market داشته باشید.
سلام مجدد
منظور از درخواست داخل خود مراحل ثبت نام بود
نمیدونستم باید اینجا هم در خواست بدم
این لایسنس رو برای سیستم دوم نمیخوام
نینجا روی سیستمم هنگ کرد و دیگه بالا نیومد مجبور شدم کلا پاکش کنم و از اول نصب کنم
🤝 با عرض سلام و احترام،
توجه: با توجه به حجم بالای پیامهای ارسالی به بخش پشتیبانی و زمانبر بودن رسیدگی به آنها، لطفا تا دریافت پاسخ، ۲۴ ساعت صبر کنید.
🛠 ما تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفته و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردهاید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ از توضیحات شما سپاسگزاریم،
بله شما برای فعال سازی پکیج اختصاصی به درستی کد ملی را ارسال کردید و درخواست دادید حالا چک بفرمایید که فولدر ICF در بخش اندیکاتورهای نینجا تریدر اضافه شده است یا خیر ؟
همچنین آیا تمامی اندیکاتور ها به درستی کار می کنند یا خیر؟
اگر سوال یا مشکلی دارید، خوشحال میشویم که مجدداً با ما در میان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهای مؤثر و مفید در آکادمی ICF Market داشته باشید.
سلام مجدد
بعد از پیام شما بنا به تایید کد ملی برای درخواست لایسنس نرم افزارهای اختصاصی من فایل نصب را اجرا کردم ولی با این خطا روبرو شدم
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 با عرض سلام و احترام،
توجه: با توجه به حجم بالای پیامهای ارسالی به بخش پشتیبانی و زمانبر بودن رسیدگی به آنها، لطفا تا دریافت پاسخ، ۲۴ ساعت صبر کنید.
🛠 ما تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفته و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردهاید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ از توضیحات شما سپاسگزاریم،
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
با توجه پیام و عکسی که ارسال کردید مجدد یک لایسنس در پروفایل شما به شرح زیر آپلود گردید بررسی کنید لطفا.
دستور العمل نحوه دانلود و استفاده از لایسنس پکیج اندیکاتور اختصاصی ICF MARKET
🔞 لایسنس پکیج اختصاصی icf market در پروفایل شما در وب سایت ما آپلود شد! می پرسید کجای سایت دقیقا؟ راهنمای زیر را مورد بررسی قرار دهید:
🗝 برای دانلود لطفا وارد پروفایل شخصی خود در سایت آکادمی ICF Market شوید،
👉 سپس مسیر زیر را جهت دانلود فایل لایسنس پیش روید:
1️⃣ با کلیک روی نام و نام خانوادگی خود، به بخش نرم افزار و دوره های من بروید.
2️⃣ در بخش دوره های من
پکیج نرم افزارهای اختصاصی ولوم تریدینگ آکادمی ICF Market
بر روی دکمه فعال سازی و ایجاد لایسنس کلیک کنید.
3️⃣ در صفحه جدید ، در زیر عبارت فعال سازی پکیج نرم افزارهای اختصاصی ولوم تریدینگ آکادمی ICF Market، دانلود فایل لایسنس به رنگ سبز تبدیل خواهد شد.
❌❌توجه داشته باشید که به دلیل بروز رسانی وب سایت ممکن است 2 بخش فعال سازی کاملا یکسان مشاهده کنید که در حال برطرف کردن این موضوع هستیم. به هر حال از این بخش اقدام به دانلود فایل لایسنس بکنید.
4️⃣بعد از دانلود فایل لایسنس که به فرمت کد ملی. ZIP است حاوی 6 فایل لایسنس است که تمامی فایل های لایسنس باید در مسیر زیر کپی شود تا پکیج به صورت کامل و اصولی اجرا شود.
📂 مسیر کپی:
C:\Users\نام سیستم شما\Documents\NinjaTrader 8\bin\Custom
❌❌برای دسترسی به فایل های لایسنس میتوانید از نرم افزار WinRAR یا 7-Zip، جهت اکسترکت یا استخراج استفاده کنید.
اگر سوال یا مشکلی دارید، خوشحال میشویم که مجدداً با ما در میان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهای مؤثر و مفید در آکادمی ICF Market داشته باشید.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 با عرض سلام و احترام،
توجه: با توجه به حجم بالای پیامهای ارسالی به بخش پشتیبانی و زمانبر بودن رسیدگی به آنها، لطفا تا دریافت پاسخ، ۲۴ ساعت صبر کنید.
🛠 ما تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفته و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردهاید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ از توضیحات شما سپاسگزاریم،
از مشکل پیش آمده عذر خواهی می کنیم و لایسنس برای شما در تلگرام به صورت جداگانه ارسال شد. بررسی بفرمایید.
اگر سوال یا مشکلی دارید، خوشحال میشویم که مجدداً با ما در میان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهای مؤثر و مفید در آکادمی ICF Market داشته باشید.