کاربر icf market عزیز:
با عرض سلام و احترام،
*********************************************
ما
پشتیبانی فنی آکادمی ICF
Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفتید و تیکت پشتیبانی فنی خود
را ارسال کردید، سپاسگزاریم. ما برای رفع مشکل شما و ارائه راه حل مناسب، حاضر
هستیم.
لطفا از فایل های دانلود شده در پکیج دیتا ریتمیک رایگان که نصب و دانلود کردید، فایل
icf market nt8 patcher for rithmic را نصب بفرمایید و مجدد تست کنید.
با
تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهی موثر
و مفیدی را در آکادمی ICF
Market داشته باشید.
***********************************************
با احترام،
تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF
Market